
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oprócz projektowania i wykonawstwa pojedynczych, określonych przez Klienta zleceń,
uczestniczymy niekiedy
w kompleksowym opracowaniu i przeprowadzaniu akcji promocyjnych,
które dotyczyć mogą nie tylko promocji towaru czy usługi, lecz także informacji bądź propagowaniu
treści
o charakterze społecznym. Tu celem nie jest uzyskanie wzrostu sprzedaży
lub umocnienie wizerunku firmy, ale wzrost świadomości społecznej w obszarach tematów ważnych
i aktualnych. |
|
|
|
|
|
Promowanie nowego spojrzenia na kwestie publiczne, jak na przykład oświata zdrowotna
czy walka z uzależnieniami, wymaga często zbliżonych do stosowanych w klasycznej reklamie
technik przekazu i wizualizacji.
Forma użyta do celów promocji bezpiecznych zachowań seksualnych musi być równie atrakcyjna
jak forma kampanii reklamowej nowego produktu. Czasy siermiężnych
szaro-burych ulotek
spotykanych niegdyś w przychodniach, odchodzą w przeszłość. Dlatego mówiąc o nawet tak poważnych
sprawach jak epidemia AIDS wykorzystujemy nowoczesne techniki i pomysły służące upowszechnianiu
wiedzy na ten temat w sposób, który może zainteresować
i poruszyć szeroką publiczność,
zwłaszcza zaś osoby z grup podwyższonego ryzyka, zatem ludzi o często
niekonwencjonalnym
stylu życia. |
|
|
|
|
|
Dobrym przykładem tego rodzaju działalności może być prowadzona przez nas od kilku lat praca
przy promowaniu profilaktyki HIV/AIDS na zlecenie Stowarzyszenia TADA
i instytucji związanych
z europejskimi programami oświaty zdrowotnej. Początkowo była to akcja poświęcona upowszechnianiu
metod profilaktyki AIDS w środowisku ludzi morza. Plakaty, ulotki i inne materiały informacyjne
opatrzone hasłem "Rejs bez AIDS" utkwiły w pamięci wielu
osób, do których zostały
zaadresowane. |
|
|
|
|
|
Następnie akcja o charakterze kampanii informacyjnej związanej z zagrożeniem AIDS rozwinęła się
tematycznie
i terytorialnie w dużą, ogólnopolską akcję zyskującą poparcie ważnych i opiniotwórczych
środowisk w Polsce i za granicą. Jest w tym także część naszej zasługi. |
|
|
|
|
|
Organizowanie tego rodzaju kampanii od strony promocyjno -
projektowej wymaga nie tylko wiedzy z zakresu reklamy, lecz również głębszej analizy przedmiotu
akcji. Potrafimy współtworzyć zręby
takiej kampanii, służąc naszym doświadczeniem naszym Klientom -
instytucjom, stowarzyszeniom, fundacjom. |
|
|
|
|
|
Z technicznego punktu widzenia do celów tych wykorzystać można niemal wszystkie stosowane
w reklamie środki, zatem wydawnictwa, media, outdoor (reklamę zewnętrzną), etc.
Wszystkie one są w zasięgu naszych możliwości. |
|
|
|
|
|
|
(c) 2001 PROBONO
Serwis jest zoptymalizowany dla przeglądarki IE5.0
lub nowszej oraz rozdzielczości 1024x768 |
|