Konsekwentne budowanie wizerunku firmy, zaczynając od logotypu,
poprzez systemową identyfikację wizualną, oznakowania, projekty wydawnicze
i szereg innych opracowań stanowiących niezbędny element funkcjonowania na rynku.
Projektujemy znaki firmowe (logo) i towarowe
, tworzymy opracowania graficzne
dla istniejących i nowych marek handlowych i nie tylko.
Można zacząć praktycznie od zera, tzn. od wymyślenia nazwy firmy lub marki,
często uzupełnionych o zintegrowane z nimi hasło czy slogan.
Wstępne projekty koncepcyjne wykonujemy i prezentujemy na własne ryzyko.
Klient ma pełne prawo do odrzucenia ich bez ponoszenia kosztów.
Jeżeli ten etap zakończy się decyzją o kontynuacji projektu, wiąże nas już umowa
i adekwatne zobowiązania. Doprowadzamy prace do stanu, który w pełni satysfakcjonuje
zamawiającego. Kończymy na etapie zatwierdzonego, przygotowanego do rozmaitych
zastosowań znaku.
Wskazane jest jednak, by dziełem finalnym było pełne
opracowanie tzw. księgi znaku
(księga logo, logobook),
gdzie w jednoznaczny sposób określone są główne parametry
dotyczące konstrukcji znaku, jego kolorystyki, zastosowań dopuszczalnych i wadliwych,
towarzyszącego mu liternictwa itp., podstawowe wzory użycia znaku do celów biurowych.
Co jeszcze można ująć w zakres pojęcia „identyfikacji wizualnej“?
Oczywiście wspomniane
druki i wydawnictwa biurowe
(jak listowniki, koperty, formularze,
wizytówki, notatniki, teczki ofertowe, segregatory itd.). Oznakowania pojazdów firmowych,
ubiory pracowników i wiele innych specyficznych elementów, projektowanych indywidualnie
dla potrzeb konkretnego klienta.
Do systemu identyfikacji wizualnej firmy należą też
oznakowania zewnętrzne i wewnętrzne
siedziby czy biur firmy (sklepu, restauracji, kliniki...) oraz znaki dojazdowe.
Osobnym tematem jest
oznakowanie miejsc sprzedaży
(POS), skuteczne metody ekspozycji
towaru i marki w przestrzeni handlowej oraz wszelkiego rodzaju
stoiska targowe,
wystawiennicze i punkty prezentacyjne.
Wszelkie tego typu projekty wykonujemy oczywiście w naszej pracowni.
identyfikacja wizualna
tworzenie marki